fbpx

מי אנחנו ?

מי אנחנו?

KNOB MUSIC TLV ניב ומיטל מוזיקאים , נשואים + 3 בעלי אולפני
חיים את החלום כל יום, כותבים מלחינים ומפיקים מוסיקה
לעולם הפירסום ולאומנים.
חתומים על מוסיקה וסאונד לפרסומות מובילות כמו:
שטראוס, מי עדן , מולר,יופלה, נספרסו, רנואר, אירוקה, יד 2, ויסוצקי, קבוצת קרסו מוטורס, עזריאלי,פולקסווגן, אלטמן, אאודי, אלעל, גולסטאר, תמי 4, כלל ביטוח, טרה, אסם, פוקס, ללין, מדלן עלית ועוד רבים ומהממים

מה מייחד את העסק שלי?

המשפחתיות והשפיציות.
אסביר … מי שעובד איתנו נכנס למשפחה,
ולמשפחה דואגים בטוב וברע, כשיש יותר/פחות תקציב, שהפרסומת צריכה לעלות מהיום למחר בבוקר , כשצריך לעבוד סופ״ש, חגים או תוך כדי חופשה.
אנחנו קשובים לצרכים של הלקוחות שלנו בזמן אמת ממש כמו למשפחה שלנו.

העבודה מולנו היא חוויה נעימה, אישית, גמישה נוטולת אגו ועיניינים.
אנחנו עובדים מסביב לשעון זמינים כמו בחדר מיון
נותנים את הנשמה בכל תו , וחוץ מעבודה מעולה אנחנו נותנים שירות יוצא דופן, מבינים שזו השליחות שלנו הפרנסה שלנו ומודים על המזל הטוב ועל זה שבוחרים בנו כל פעם מחדש.

.
שפיציות? אנחנו קולטים מאוד מהר את הצורך של הלקוח והקרייאטיב מבחינת סגנון מוסיקלי ,מסר, סיפור ויוצרים מוסיקה סופר קליטה שנתקעת לאנשים בראש, וזו כל המטרה ,לייצר ייחודיות קליטות, לגעת ברגש של הצרכנים דרכה וזכירות למותג.
כשהמשימה שלנו היא להיות גורם חדשני ומשפיע.

איך השפיעה הקורונה על העסק?

הקורונה גרמה לנו לעצור רגע מהטירוף ולהתמודד עם מצב חדש בעסק שלא היינו רגילים לו, אבל מהר מאוד החלטנו לראות מה כן יש ומה אפשרי, ובחרנו לראות בתקופה הזו הזדמנות! יצרנו קשרים ותכנים חדשים ,השקנו קורס מיקס אודיו אונליין ,התרחבנו יותר לתחום הסאונד, התחלנו ליצור מוסיקה יעודית לאפליקציית הטיק טוק ויחד אנחנו עובדים על הרצאה משותפת בנושא זוגיות עבודה והתפתחות אישית.
כשאנחנו לא באיזור הנוחות שלנו אבל עושים פעולות והתוצאות מגיעות.
כשיש רצון יש דרך ומי שחרוץ מספיק ובעל חזון מוצא אותה, אבל זה לא אומר שאין ימים קשוחים
כי להניע כל הזמן את העסק כל יום מחדש זה מאתגר מאוד.

למה אני ולמה דווקא עכשיו?
כי דווקא עכשיו הלקוחות צריכים איתם אנשים שרואים את הדרך הארוכה והמשותפת ולא מעבר לפופיק… זו תקופה שצריך לקחת נשימות ארוכות ואנחנו כאן בשבילם.
אנחנו מחוייבים ברמה הכי גבוהה לתוצאה שנותנת הכי הרבה ערך.

כשהתחילה תקופת הקורונה הרמתי טלפון ללקוחות שלנו, למשרדי הפקה ומשרדי פרסום ואמרתי להם חברים אנחנו אתכם, מכרזים פרזנטציות קריינות סאונד..
נעזור לכם בכל מה שצריך כדי לקדם ולהוביל מהלך וזה לא מובן מאליו.

ספרי על המהלך שהובלת ללקוחותיך שאת הכי גאה בו
אני גאה ברבים מידי אבל אבחר באחד האחרונים שעשינו
קמפיין יד 2
הבריף היה 2 מילים ״תיק תק״ ויאללה תהפכו את זה ללהיט.
ובאמת שזה היה מאתדר אבל עבר את כל הציפיות ונתן למותג ערך רב.
גם באריזה המוסיקלית שעשינו לרשת 13 אנחנו גאים ובלוגו המוסיקלי לעזריאלי, למדלן (רחמים לא ידע)
זה מגניב אותנו כל פעם מחדש איך שילוב של כמה צלילים יכולים למתג כל כך מדוייק את המותג מבלי להגיד את שמו.
המוסיקה המקורית בפרסומות מוסיפה עוד מימד, ודרכה מילים שטוחות, ויבשות מקבלות תכונות רגשיות.

איך קהילת השיווק יכולה לעזור לי?
בחיים הכל קשור להכל וכל אחד נותן מהכישרון שלו לעולם, החשיפה לקהילה יכולה ליצור עבורינו ועבור לקוחות שעוד לא הכרנו ,אתגרים חדשים והצלחות משותפות שדרכם נוכל לייצר מוסיקה
שתשפיע ותניע את המותג והעולם.
בכללי אנחנו תמיד מרגישים בתחילת הדרך.

משפט השראה שמנחה אותנו
משפט שתלוי באולפן שלנו ומלווה אותנו שנים:

 LIFE ISN’T ABOUT FINDING YOURSELF
IT’S ABOUT CREATING YOURSELF

מה אנחנו מאחלים לעסק שלנו? 
העסק שלנו זה אנחנו אז קודם כל בריאות ואריכות ימים
להיות בתנועה, בהתפתחות, בלמידה והקשבה לעצמינו ולמי שמולנו,
מתוך אהבה והנאה למקצוע ולחיים.
העסק שלנו זו ההשתקפות שלנו והדרך,
היא הר ללא פסגה!!




הסיפור שלנו : 


אז למה אתם רוצים לעבוד איתנו? כי אתם חווים את החיים שלנו יחד איתנו 


אז מהיום שהכרנו אנחנו עושים דרך משותפת בשניה שפתחתי את התריס במוסך של אבא שלי שמעליו בניתי את האולפן הראשון שלי יחד עם אבא שלי בארבע ידיים ותוך כדי עבודה בחנות כלי נגינה ונגן סקסופון בלהקת חתונות .לקח לי שנה שלמה כי הייתי בא בין העבודות לבנות שעה ביום 

בגיל 25 מיטל הגיעה לאולפן לאודישן ללהקת בנות שהפקתי פתחתי לה את התריס אני לא אשכח את היום הזה בחיים שלי 

הי אעלתה דיברנו קצת היא שרה אני לא קיבלתי אותה והיא הזמינה אותי לסרט יום למחרת 

היו עולים לאולפן דרך המוסך זה היה אפקט מאוד בעייתי בתפיסה שלי הייתי תמיד מתפדח ממש שככה הייתי מעלה אנשים למעלה. 

מהיום שהחלטתי שאני אהיה מפיק מוסיקלי ידעתי איך אני רוצה שיראה האולפן שלי שהיום אגב הוא נראה בדיוק איך שדמיינתי 

ואני כזה חסר סבלנות ואני רוצה שהכל יקרה כאן ועכשיו והזמן הזה שלקח לי להגיע למקום שאני נמצא בו היום היה זמן לעבוד על הסבלנות שלי ועל ההבנה שהחיים הם הר בלי פסגה שכל צעד הוא עוד מדרגה קטנה ושמסתכלים בזום אווט רק אז קולטים את העליה שעשית. 

אז אחרי הסרט התחלנו לצאת ולכתוב שירים יחד התחלנו להקליט ורצינו להציע את השירים למבצעים מקומיים. התחלנו להפגש עם מנהלי אומנים מכל הזאנרים ולהציע את השירים. 

אחרי כמה נסיונות כאלה דוד של מיטל פרדי זרק רעיון באחת מארוחות הערב שאולי נקים הרכב אני ומיטל ונבצע את השירים שלנו בעצמנו. אנחנו לקחנו את הרעיון מיד והתחחלנו להפיק את השירים לעצמנו בהתחלה בעברית הפקנו אלבום שלם שהשיר האחרון שלו היה אמ לוסט שבדיעבד הפך להיות הלהיט הכי גדול שלנו. 

אחרי שסיימנו ואת האלבום התחלנו לשלוח את השירים לתחנות הרדיו ולעוד חברים ומכרים בענף שכרנו שירות יחסי ציבור וצילמנו קליפ התרגשנו מאוד מהעשייה הייתה תחושה שזה הולך להיות משהו גדול. 

ואז הגיע שלב שלא היינו מרוצים מיחסי הציבור ודרשנו תוכנית פעולה יותר מסודרת. 

התחיל תסכול די גדול שדברים לא קורים בקצב שציפינו שיקרה. ואז הגיע מייל מאקום על תחרות שירים בארהב שקוראת פעם בשנה ואפשר לשלוח שירים ולזכות בפרס כספי 

שלחנו את אימ לוסט וזכינו במקום הרביעי מתוך 20 אלף שירים שנשלחלו מכל העולם. 

אחרי הזכיה  השיר הזה התחיל להגיע לכל מיני מקומות והתחיל להיות מושמע במועדונים התחילו לעשות לו רמיקסים והתחלנו לקבל פידבקים מכל מיני מקומות בעולם. 

קלטנו שיש פה משהו ואמרנו לעצמנו או קי זה הכיוון נחל איתו ואז התחילו להזמין אותנו להופעות במועדונים התחילו כל מיני פניות מאומנים ישראליים שנפיק להם שירים. תוך כדי כל האירועים האלה הצעתי למיטל נישואים בטיסה על מטוס צסנה שבסופה היא הקיאה 

ואז התחתנו ולקחנו את חברת תטה לתקלט לנו באירוע. הפגישה בתטה הובילה לעניין מצידם להחתים אותנו כאומנים יוצרים אצלם. 

יום אחרי החתונה שלנו שאני הייתי באולם להסדיר את יתרת התשלום התקשר אלי סאבלימינל ורצה שנתחיל לכתוב ולהפיק לו שירים. זה היה גם אחד התהליכים הלא פשוטים שעברתי בתור מפיק. 

התחלנו להפגש עם ניר ורון ולנהל משא ומתן על חתימה בסוף חתמנו על ייצוג וניהול והתחלנו לכתוב ולהפיק שירים באנגלית שהמטרה הייתה להצליח מסביב לעולם. 

 התחלנו לעבוד מיד קבענו פגישות שבועיות עם ניר ורון ששכרו את אלון אמיר למטרת יחסי הציבור שלנו. צילמנו קליפים תמונות בדיוק התחילו ניצני הרשתות החברתיות דברים התחילו לקרות ראיונות בטלווזיה ברדיו הופעות במועדונים בארץ בחול פסטיבלים מצעדי גאווה החתימו אותנו בחברת תקליטים באנגליה על 5 סינגלים ובאמת הייתה תחושה ששוב משהו גדול קורה. הוצאנו עוד שיר ועוד שיר ועוד שיר והתחלנו לעבוד על האלבום השני והתחלנו להבין שאנחנו עובדים מלא ולא רואים שקל במשך שנה שלמה. 

כל פעם שבדקנו את הספרים היה מוצג מצב שההוצאות עולות על ההכנסות. 

לא אהבנו את זה והתחלנו לשאול שאלות ולבקש שוב שהתהליך יתייעל ושנוכל באמת לראות כסף מכל זה. 

זה יצר נקודת שבר ביחסים שלנו עם תטה ותהינו לאן ללכת מכאן אחרי תקופה של נסיון להמשיך איתם בחרנו להפרד מהם ולנסות להמשיך לבד.

התחלנו להפיק לבד חוץ מהשירים גם את הקליפים לקחנו חברת יחצ שוב לבד ויצאנו לדרך חדשה 

שעבדה לא רע בכלל. שוב חזרנו להופיע להתראיין לשחרר שירים ליזום שיתופי פעולה. הגיעו עוד הופעות מחול מכל מיני פסטיבלים ואז התחלנו לחשוב שוב האם אנחנו רוצים להמשיך עם התחום הזה של המועדונים וההופעות או לעבור לארה״ב? או לעבור לתחום אחר שבו לא מתחילים את יום העבודה ב1:30 בלילה. 

  מיטל הייתה כבר בהריון ראשון עם כרמל והופיעה עם ההריון כמעט עד יום הלידה. הבנו שאי אפשר להמשיך ככה וגם התחילו להופיע עוד ועוד הרכבים בסגנון והתחילה תחרות מעניינת אבל לא רלוונטית לנו כי זה תחום שבתור פרפורמר להתבגר לתוכו זה לא מדהים. אז החלטנו שנתמקד בתחום הפרסום שעבדנו בו לאורך כל התקופה הזאת אבל על אז נמוכה יחסית. 

ברגע שנכנסנו להריון החלטנו ללכת עם מוסיקה לפרסום עד הסוף. לקחנו אימון אישי בחור מדהים בשם אמירם קאופמן. 

אמירם עזר לנו להגיע לשתי בחירות מאוד חשובות בחיים אחת להפרד מחברת התקליטים ושתיים לקחת צעד ולבנות את האולפן שחלמנו עליו. 

אז התחלנו לחפש מקומות להשכרה או לקניה כדי לקדם את הבניה היינו בהמון מקומות כמעט סגרנו שתי עסקאות שנפלו בשניה האחרונה למזלנו בגלל נוכלות מכל מיני סוגים. 

ואז עלה רעיון לבנות מעל המוסך אבל לעשות כניסה כמו שצריך מהרחוב לא דרך המוסך. סבא של היה בחיים אז ועדיין עבר במוסף שהיה שלו הוא היה מיישר גנטים והאולפן היה דלת ליד תארו לעצמכם…. 

עשיתי צעד ואמיץ וביקשתי ממנו לעבור לקומה למטה ולבנות על כל הגלריה שהייתי עד אז על 18 מ״ ר ממנה. 

בהתחלה הוא מאוד התנגד וניהלתי איתו משא ומתן די ארוך עד שהגענו להסכמה שהוא יעבור לקומה למטה וזה לא יפגע בפרנסה של אף אחד גם לא של אבא שלי. 

התחלנו לתכנן את האולפן הבאנו את איש המקצוע הכי טוב בתחום דודו חוגה ויצאנו לדרך. הבנייה לקחה חצי שנה שכרנו בינתיים אולפן זמני כמה רחובות ליד למזלנו. לקחנו הלוואה של חצי מליון שקל כדי לממן את התכנון והבניה שברנו חסכונות ובמקום לקנות בית בנינו את אולפן החלומות שלנו. 

מיטל ילדה את כרמל שלושה חודשים לפני סיום הבניה. זאת הייתה התקופה היותר מרגשת שחוויתי היה לי כל כך כיך לראות את כל זה קורה הכל היה שלם וכל שלב עשה לי טוב על הלב.

באותה תקופה גם גרנו אצל אמא שלי ותוך כדי הריון אולפן ומעבר לתחום הפרסום גם עברנו דירה לדירה שכורה בראשון לציון.

כל הצעדים האלה היו צעדים אמיצים מאוד לקחנו על עצמנו ילדה ראשונה אולפן ודירה. לא היינו עדיין במקום מאוד גבוה בתודעה לא עבדנו ממש המון זה היה לגמרי בשביל להעלות לעצמנו את הסטנדרט. 

אז אנחנו באוקטובר 2010 כרמל בת שלושה חודשים האולפן מוכן והתמקמנו בדירה החדשה. 

התחלנו לשווק את עצמנו מיטל עשתה מאות טלפונים עשרות פגישות עם כל הענף מפיקות תקציבאיות קופירייטרים מנהלי קרייאטיב ובסבלנות אין סופית קיבלה שוב ושוב לא ועוד לא ועוד לא ועוד לא ומידי פעם כן אחד ושוב עוד פגישות ועוד טלפונים ועוד לא ולא ולא ולא ולא וכן אחד הצענו המון עבודות בחינם ואמרנו שאם יעבור נגבה תשלום הצענו סקיצות בחינם כדי למכור רעיון ללקוח שזה סיגון בפני עצמו כי מגישים כמה רעיונות בפרזנטציה אחת . כל לא שמיטל ואני קיבלנו לא היו תמיד לא מובהק זה היה גם בנוסח ״נתקשר כשיהיה רלוונטי״ ״כרגע אין משהו על הפרק״ ״הענף על הפנים אין עבודה״ ״אני מציע לכם לפנות להוא ולהוא ולהוא אנחנו בכלל לא מחליטים״ ועוד ועוד ועוד… 

לאורך התקופה קלטנו שאנחנו לומדים איך הענף מנתהל מה מאזן הכוחות מי מקבלי ההחלטות מה הפוליטיקה איפה יש ואין אגו איפה יש ואין אינטרסים, והתחלנו לרקוד בתוך כל זה בהתחלה נפלנו הרבה ולאט לאט למדנו את הצעדים והתחלנו לרקוד לפי הקצב של הענף. היינו מוצאים את עצמנו מאוד מרצים בהתחלה כדי שלא יהיה מה להגיד ושלא נעשה פאדיחות וקלטנו מאוד מהר שריצוי הוא ממש לא הדרך אלה מנהיגות והבעת דעתנו המקצועית היא הדרך גם אם היא לא מתקבלת בצד השני היא הייתה עדיפה על לרצות. ריצוי היה עושה פעולה הפוכה הוא היה גורם לתד השני לנצל וגם לא להיות מרוצה בסוף. 

היינו גם עובדים מאוד בזול שזה אולי נכון במקרים מסויימים אבל זה עשה גם הרבה יותר נזק מתועלת כי דבר ראשון לא היינו מצליחים להרוויח מספיק והיינו רודפים אחרי הזנב של עצמנו וזה גם מיתג אותנו נמוך גם כלפי הלקוחות שלנו וגם כלפי עצמנו. 

בשלב מסויים החלטנו להעלות את המיתוג שלנו וגם את המחירים לקחנו החלטה ״ לפטר״ לקוחות לא רווחיים, זה היה מפחיד בהתחלה לקחת החלטה להקטין את ההכנסה לכעורה אבל אחרי זמן מאוד קצר דברים גדולים יותר התחילו להכנס וזה הגיע גם מההקשבה שלנו כלפי עצמנו כגדולים יותר וגם השיחות של מיטל עם לקוחות היו ממקום כזה וגם היה לנו יותר זמן להשקיע בלקוחות קצה. 

עבדנו יפה הגענו לנקודה מסויימת והתחלנו להרגיש שאנחנו בסוג של תקרת זכוכית וזה היה הסימן לקחת אימון נוסף… חיפשנו מאמן שקשור לתחום הפרסום כמה שיותר שאלנו התעניינו בדקנו ובאחת הפגישות של מיטל היא הכירה את יעל ביגון שהפכה מאוד מהר למאמנת שלנו במטרה לשבור את תקר הזכוכית.     

התחלנו פגישות שבועיות עם יעל שעשתה עבודה מופלאה בגלל שהיא גם מאמנת וגם עבדה בתוך ענף הפרסום המון שנים היא הכירה את ההתנהלות הפנימית ושפכה לנו הרבה אור על הסיפור. אחד הדברים הכי משמעותיים שאני קלטתי על עצמי לפחות הוא שלא תפסתי את עצמי כחלק מענף הפרסום הסתכלתי על עצמי כעל מישהו מבחוץ או כמו שיעל קראה לזה ״אתה לא קולט שאתה בתוך הסיר״ 

זה משפט שמהדהד לי עד היום מאוד חזק ואני לוקח אותו איתי תמיד. 

שמנו לנו גם יעדים כלכליים חודשיים ושנתיים שזה משהו שלא עשינו עד אותה תקופה לא תיכננו קדימה הכל היה על בסיס אינסטינקטים. פתאום הבנו שיש עונות בפרסום יש פיקים יש תקופות שיש הבם הכי הברה עבודה ויש כאלה שפחות קלטנו שיש עונות לאופנה לרכב למוצרי צריכה כמו גלידה ומשקאות בקיצור יעל אימנה אותנו להבין איך התחום עובד ומתנהל וזה הקפיץ אותנו כמה רמות למעלה. האימון איתה הסתיים בערך אחרי חצי שנה והתחלנו לשחות שוב הפעם במים העמוקים…. 

שוב שיחות ופגישות אבל עם תפיסה שונה כלפי עצמנו כחלק מענף הפרסום. האימפקט היה מאוד מהיר ובסוף השנה היה גידול של מאות אחוזים בהכנסות. 

התחלנו לנהל רשימות של לקוחות ויעדים לפי חלוקה של משרדים ומנהלי שיווק, ולאט לאט אחד אחרי השני התחלנו להגיע לכל אחד וליזום תחילת עבודה עוד סקיצה ועוד סקיצה ועוד נסיון ועוד נסיון ותוך כדי אני גם התחלתי יותר ויותר להבין את הרעיון של קרייאטיב והחיבור שלו למוסיקה שזו מומחיות בפני עצמה התחלתי לקלוט מה כל אחד אוהב ומה הטעם האישי של כל איש קרייאטיב או במאי קלטתי שלפעמים הלקוח מתעקש על משהו לפעמים בצדק ולפעמים לא כמו שאמרתי קודם זה ריקוד שלמדתי לרקוד לאט לאט ועדיין לומד כל יום זה הר בלי פסגה כמו שכבר אמרתי…  

אחרי שתיים וחצי נולד יהונתן וזה קורה תוך כדי כל הסיפור שסיפרתי פה…